30 ianuarie 2006

Perlele colegului meu

Am decis să fac o categorie pentru perlele scoase de colegul meu F. (nu ştiu de ce îi scriu numele cu punct, oricum îşi vor închipui toţi că îl cheamă Florin, că doar nu Fabrizio....).

Cadrul în care apar perlele lui F. sunt din cele mai obişnuite. Nu e nevoie de alcool sau de bună dispoziţie ca să emită perle. Nu e nici nevoie să-l provoci, trebuie doar să-l incluzi într-o conversaţie. Facem asta destul de des în ultima vreme. It pays off...

Pe scurt, perla la care fac referire s-a născut în timpul unei barfe despre colega X, care a vorbit cu colega Y, şi i-a spus ce i-a spus F. din compasiune în urma cu câteva săptămâni, despre decizia colegei Y. de a merge într-un loc în care colega X nu era invitată şi în care F. considera că ar fi fost atât de bine să meargă de fapt colega X, pe care cu toţii o tolerăm mai uşor decât pe colega Y. Colega Y a aflat şi de aici comentarii la adresa lui F. Simplu? Drept pentru care l-am dojenit pe F. părinteşte si i-am spus cu un puternic accent de "I told you so" că nu era cazul să vorbească despre colega Y cu colega X, pentru că îi ies vorbe. "Uite ce-ai facut!" era esenţa dojenii mele. Moment în care colegul F., demontat de absurdul situaţiei, refuză să creadă că a făcut o prostie, şi-şi aruncă tot oful său într-un:

"... au ieşit astăzi bulele din căcatul care s-a scufundat acum două luni pe fundul lacului!"

După o scurtă pauză, necesară pentru oxigenarea corespunzătoare a creierului, toţi cei care participam la discuţie ne-am arătat interesaţi de amplasarea lacului şi de originea căcatului, însă F. a fost de neînduplecat. Misterul a rămas deci neelucidat.

Adevărata întrebare este: de unde le scoate?
Am concluzionat că este preferabil să ne bucurăm de geniul lui spontan şi să nu ne mai întrebăm despre originea perlelor sale.
Îi vom ridica însă foarte curând o statuie.
Will be back with some more...

Niciun comentariu: