19 ianuarie 2006

Au, portofelul meu!

Citind insemnarea unui bun prieten in urma cu cateva minute, mi-am adus aminte saga pe care o traverseaza portofelul meu de vreun an incoace.

Chinurile lui acopera toata paleta pe care o poate suferi un portofel:
este burdusit cu chestii inutile, nu prea contine bani, are maruntis mai mult decat poate duce/inchide capsa de la compartimentul special pentru monede, este rupt la imbinari, captuseala ii flutura nestingherita, este julit, si, aditional, foloseste pentru depozitarea unor articole inedite de genul: cateva iconite, agrafe, timbre postale, un nasture, o capsa, un manual pentru cardul de credit etc.
Din gama articolelor inedite le pot cita pe cele cateva care salasluiesc in portofelul prietenului meu: un cui de grenada si o tresa de sergent!

De mai multe ori mi-am promis ca cu prima ocazie voi face ordine printre chitantele din portofel, care au pus stapanire pe compartimentul pentru bancnote. Deja daca apare vreo bancnota pe acolo, este sufocata pur si simplu de chitantele de POS, de bancomat, de benzina, de posta. Una mai ferfenita ca cealalta. Sunt din 2004 si mai bine. Ma intreaba diversi: "mai ai de gand sa le mai tii mult?" sau: "la ce-ti folosesc?". Raspunsul e acelasi: intr-o buna zi....voi scapa de ele, le voi indosaria, le voi inspecta pe toate.
HA HA HA!
Ce gluma buna!
Sau, cum spun cei de la Animat Planet Show: "mai, ce-mi plac glumele mele!"
Deja ma vad inconjurata de chilotei de plastic, bibliorafturi si dosarele, pe covor in sufragerie, cu un teanc mare de chitante, cum le indosariez si le sortez.
Hehehehehhehe!!!!

Niciun comentariu: