09 ianuarie 2006

Chestia cu alintăturile

Buna ziua,

"Ma numesc Adrian si sunt un pui."
"Ma numesc Cornel si sunt un pui."

"Ma numesc Cos si sunt un pui."
Asa ar debuta, cred eu, o intalnire a barbatilor care se lasa alintati de prietenele lor "puiu". Intalnire anonima, cu certitudine. Ar fi "puii anonimi", in loc de alcoolicii anonimi. De ce ar vrea sa fie anonimi? Sau de ce ar vrea sa se intalneasca sa discute despre asta? Hiihihiihihi, mintea mea bolnava intrevede asta ca pe o varianta de terapie pentru cei N sute de barbati care se lasa alintati asa in intimitatea lor, infloresc cand li se spune "botosel", "fluturel", "pisi" acasa in dormitor, dar care se invinetesc la fata cand prietena scapa alintatura in prezenta prietenilor adunati la bowling.
Dintre cei citati mai sus doar pe ultimii doi ii cunosc. I-am asezat in ordine alfabetica :)
E drept ca sunt amandoi destul de mici de statura, probabil nu depasesc 1,70m. Sunt amandoi suficient de sateni ca sa poata trece drept blonzi daca bate lumina din unghiul potrivit. Nu sunt extrem de atletici, dar nici extrem de cracanati. Nu au aripi, nu au pene. Nu au cioc. Vorbesc inteligibil si inteligent. Emit pareri. Fac mai mult decat sa piuie si sa manace.
E vis-a-vis de mine un coleg de servici pe care il intreb:
"Cum iti spune prietena ta?"
"De ce vrei sa stii?" vine defensiv intrebarea lui.
"Sunt curioasa, atata tot."
"Cu ce are legatura? Ma fac de ris daca spun?"
"Consideri ca te faci de ris daca-mi spui?"
"Nuuu. Dar de ce vrei sa stii? Vrei sa stii cum imi spune prietena mea in public?"
"Da, in public, in intimitate, cum vrei tu!"
"Nu pot sa-ti spun!"
"Spune-mi cum iti spune in public, ca nu e un secret."
"Nu pot sa-ti spun. Imi zice-ntr-un fel, dar nu pot sa-ti zic asa! E o discutie inadecvata! Ce vrei sa mai stii despre mine? Cauta pe Google!"
Ma gandesc sa ma execut si sa caut pe google. Dar ma las pagubasa.
Totusi ceva ma riciie. Zice "e o discutie inadecvata". Probabil pentru ca sunt colega lui de servici.
Trec la alt coleg, aceeasi intrebare:
"Adica cum? Cum imi spune de obicei sau cand face misto de mine?"
Clipesc des, nu inteleg cum de a facut asa rapid conexiunea.
"Reformulez: cum te lasi tu alintat?"
"Ăăă, Bog, sau "iubitu'."
"Si cand vrea ceva de la tine?"
"Iubitu'... dar in general Bog!", vine repede precizarea.
Detectez o urma de roseata pe fata lui. Colegul asta e mai cul.
Next:
"Pe nume."
Asta e barbat de munte. Are 1,90 si vreo suta de kile. Nici nu ma mira ca nu-l alinta nevasta-sa.
Revin la Adrian, Cornel si Cos.
"Vine puiu sa ma ia".
"I-am spus lui puiu ca..."
"... si puiul meu s-a suparat pe..."
"Sa-l fi vazut pe puiu..."
Daca as fi barbat as detesta sa mi se spuna puiu. In fond toata ideea de a fi barbat este de a fi comparat cu termeni care sa semnifice "puternic", "mare", "solid", "de baza" etc.
Imi si inchipui ca lui Zeus insusi Hera ii gasea cuvinte de alint. Poate Afrodita ii spunea lui Ares in taina "floricica". Sau poate Eva Braun ii spunea lui Adolf "meine kleine kirschtorte". Ah, ce lista as mai putea alcatui.
Animale cu care sunt comparati barbatii in cele mai intime momente ale lor:
Pui, urs, cal, tigru, leu, pisica.
La tigru si la urs mai inteleg, dar pui....?????

Niciun comentariu: