05 iunie 2006

Volanul, bată-l vina!

M-am uitat acum cateva minute pe statisticile blogului meu. Nu pot sa spun ca am ramas in vreun fel impresionata, traficul nu e cine stie ce :(, nici frecventa cu care scriu eu aici nu poate fi considerata impresionanta. Interesant este ca in topul cautarilor cu care se ajunge pe blogul meu este "volan pentru solenza". Cu aceasta ocazie tin sa ii salut pe toti cei ce cauta un volan mai special pentru Solenza lor, asta inseamna ca spiritul si dorinta de impopotonare a masinilor nu a disparut din obiceiurile conationalilor mei. Ma mira insa ca mai sunt oameni care cred ca daca pun un volan de Renault pe Dacia Solenza masina lor va arata mai sportiv sau mai interesant. Cred ca nici nu trebuie sa-mi mai bat capul cu comentarii, e suficient sa fac trimitere la Parazitii...Sa ma simt jenata ca pe masina mea am un amarat de volan din fabricatie, asa cum l-a lasat uzina? Sa-mi fie rusine ca nu ma razvratesc impotriva proastei conceptii a masinii mele si sa ma zbat sa caut noi si noi modalitati de a o infrumuseta? Pentru mine gestul suprem de veneratie fata de masina mea este sa o duc regulat in service si sa o spal cat mai des cu putinta, ca sa arate acceptabil. Nici nu ma gandesc vreodata sa schimb ceva la ea, altceva decat eventual la motor un micut ciput ;)
Apropo de masina, ieri, in fata casei, imi gasisem de lucru cu niste colete pe care trebuia sa le scot din portbagaj, cand trece pe langa mine un individ cu o Dacie destul de veche, galbena, o 1300 jerpelita si prost intretinuta. Opreste in dreptul meu, coboara din masina, isi cere scuze ca ma deranjeaza si ma intreaba daca sunt multumita de masina mea, ca vrea si el sa-si ia "un cacat din asta de masina". A mai comentat apreciativ la adresa volumului portbagajului, care parea sa-l impresioneze, dupa care a demarat satisfacut, probabil spre primul show-room.
Ce dobitoc! Macar daca ar fi avut o masina mai acatarii, care sa-i permita sa arboreze tonul condescendent cu care mi s-a adresat de la bun inceput.... Asa... sa mor daca inteleg noima...
Suntem o tara de retardati....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Esti blonda, domnisoara? :)