31 mai 2006

Gesturi frumoase

Am plecat de cateva saptamani de la Orhideea. Acum un sfert de ora m-au sunat fetele mele sa ma intrebe ce mai fac. Dragut, nu? Parca aveam nevoie de un picut de atentie. Devine destul de deprimant sa vad ca telefonul asta pe care l-am urat atata cand suna incontinuu nu mai da nici un semn de viata. Parca tot ceea ce se petrecea cu viata mea avea legatura cu Orhideea. Trist. Probabil asta e adevarul? :( Incep sa cred. Incep sa-mi dau seama ca oricum tot ceea ce fac cu viata mea are legatura prea stransa cu serviciul. Si uite ca, pusa in postura de a parasi serviciul, nu ma mai cauta NIMENI. Asa stupid girl sunt oare? Mi-am legat viata de munca...
Le era dor de mine si vor sa ma intorc in Orhideea.
Hmmmm... ce frumos suna. Like music to my ears.. :)
Mi-au inseninat ziua.
Ma intorc acum la tabelasele mele...
Poate totusi o sa inceapa sa sune telefonul mai des in zilele care urmeaza :)

Niciun comentariu: