09 iunie 2006

Şocâţii... îi mai ţineţi minte?

Ma plimb des si mult cu masina. Asta am lamurit-o deja. Imi imbogatesc zilnic paleta de injuraturi si vad tofelu' de lucruri pe care un biet calator cu RATB-ul nu le-ar vedea. Bunaoara, şocâţii.
Astazi am avut ocazia sa vad nu mai putin de cinci! Pentru cei care nu au ascultat niciodata "Eterna si fascinanta Romanie" de la Ca$$a Locco, şocâţii sunt o specie de animale nemaintalnita in alte tari, care populeaza soselele si autostrazile Romaniei, si se caracterizeaza printr-o trasatura anatomica interesanta: au blana pe dinauntru si intestinele pe dinafara. In completare, descrierea lor se mai poate imbogati cu urmatoarele elemente:
- se gasesc de obicei pe mijlocul drumului.
- au o culoare predominant rosie.
- sunt foarte statornici (adica raman in acelasi loc pentru mai mult timp).
S-a deschis deci sezonul la şocâţi.
Lasand gluma la o parte, cred ca nu este deloc placut sa fii cel care "creeaza" un şocâte... Si eu am lovit de vreo doua ori caini care au sarit in fata masinii. Imi parea atat de rau de ei dupa aceea. Din fericire nici l-am omorat pe nici unul din ei, dar ambele lovituri au fost suficient de puternice ca sa-i vad cum se indeparteaza schiopatand si schelalaind de masina ... . Alta data, pe vechea autostrada de la Fetesti, am lovit un porumbel. Gasea probabil foarte palpitant sa faca planorism la nivelul asfaltului, exact cand treceam eu pe acolo .
Soy una bangita dijnaturada....

Niciun comentariu: