27 mai 2006

Cu poliţia nu mi-e frică

Am avut neplacuta surpriza sa vad astazi, pentru a doua oara intr-o saptamana, un politist in post fumand. Sa nu se inteleaga gresit: am fost fumatoare si ii inteleg pe fumatori. Nu inteleg insa cum e posibil sa permiti unui functionar public sa fumeze in post. Mi se pare de domeniul stiintifico-fantasticului! Este adevarat ca cel de astazi fuma destul de palmat. Nu stiu fata de cine palma el tigarea, pentru ca se vedea clar in mana lui, si in plus se vedea si fumul. Si nu statea retras pe marginea drumului, era foarte aproape de mijlocul intersectiei. Imi inchipui ca la fel de neplacut ar fi sa vad functionara de la ghiseul de taxe si impozite locale ca fumeaza sau ca mananca in timpul serviciului. O sa spuneti: dar este omenesc, bla bla bla, au si ei nevoie de o pauza etc. Nu in astfel de posturi. Mi-l si inchipui pe agentul de politie de astazi trebuind sa alerge dupa un infractor (hypothetically speaking), dar alocandu-si o secunda de intarziere pentru a stinge tigara si a baga pachetul de tigari la loc in buzunarul de la piept.
Astazi am traversat Bucurestiul destul de in lung si in lat. Am fost si in Pantelimon la Socului, pe la Lujerului, si in Otopeni. Cozi mari, aglomeratie, toate cele. Macar astazi a fost mai racoare. Foooarte frumos.
M-am cronometrat: de la Perla la semaforul Aerogarii cu DN1 am facut 15 minute, in jurul orei 13:00. Foarte bine dupa parerea mea. De la aeroportul Baneasa pana la podul Otopeni, 8 minute! Super record. Nu mi-a venit sa cred. Si nu am prins nici bariera! Pentru cei care nu stiu, exista un mers al trenurilor provizoriu care face ca o gramada de curse sunt deviate pe linia de tren care merge in paralel cu centura (Sos. Odai). Cum eu trebuie sa ajung dincolo de linia de tren, stau cu cate zecile de minute ca sa se ridice bariera. Si se coboara foarte des. Uneori la sfert de ora. alteori in fiecare ora, stai un sfert de ora la coada si abia apuci sa treci ca iar o coboara. Nimeni nu s-a prins inca la ce ore se lasa, si in ce zile. Cert este ca poti pierde pana la o ora stand la coada la bariera, si s-a dus dracului si munca si chef si tot. Plus praful si caldura. Foarte neplacut.
Stiam eu de ce vreau sa raman la Orhideea. Centru, totul aproape, aglomeratie, ok, dar macar nu sunt tiruri si trenuri peste tot :)
Masina e plina de praf. Noroc cu aerul conditionat, ca daca as sta cu geamurile deschise mi-ar trebui probabil stergator si pe dinauntru!
Ma duc acasa acum. Oare o fi pusa bariera??
:(

Niciun comentariu: