06 mai 2006

You bloggers make me wanna...

Foarte ciudaţi bloggerii ăştia. Sunt ca o molimă. Întorci capul hop un blogger. Te duci ca omu' să-ţi iei un pachet de unt de la alimentara hop un blogger. Vrei să dai un telefon, în spatele tău hop un blogger care aşteaptă.
Vineri seara. Club Downstairs. Bere şi tequila. Voie bună. Hop şi bloggerii! :)
Cine? Claude, care din fericire pentru el este doar un fidel cititor şi comentator al blogurilor, Christina, o bloggeriţă pe care o citesc frecvent şi cu foarte mare plăcere, şi a cărei minte mă sperie câteodată, Mao, al cărui blog l-am căutat dar nu l-am găsit , Lemon8, care când l-am văzut mi-a adus în minte pe loc un instantaneu inedit în care el ia la bătaie oamenii care stau la coadă să pună mâna pe moaşte (rotf) şi pe restul să am iertare dar nu i-am reţinut.
Mă chinui un picuţ acum să-mi adun puterile şi să mă duc să-mi recuperez maşina abandonată lângă bar. Nu cred că se oferă cineva să mă ducă, nu?
Patric este un trădător infam, şi va plăti scump pentru asta.
Pe când următoarea întâlnire? Programată binenţeles....

Niciun comentariu: