25 mai 2006

Adooorr Bucureştiul!

Mai ales pe caniculă, daaaaa!

Firma la care cu mare drag prestez s-a gândit pentru început să-mi dea de făcut chestii de care oricum nu se ocupa nimeni până acum. Nu mă plâng, e un început, măcar fac ceva, şi mă simt utilă. Ca să fiu sinceră, fac oricum o chestie la care mă pricep destul de bine, dar să fiu a dracului dacă nu devine enervantă. Să fiu mai explicită: alerg prin Bucureşti cu o listă de locaţii şi încerc să identific toate panourile şi casetele direcţionale ale firmei postate pe stâlpi sau prin intersecţii, la care fac poze şi după aia le centralizez. În prima zi am fost mulţumită de mine pentru că am vizitat locuri arhi cunoscute de mine, mi-am făcut zona de proximitate ca să zic aşa, şi cu ochii închişi am găsit o mare parte din casetele de pe listă. Haiu' dracului însă de luni. Am plecat la drum cu gândul să fac zona Militari. Dacă aveţi de gând să faceţi aşa ceva într-o zi super caniculară, mai bine vă lăsaţi păgubaşi. Dacă la asta adăugaţi un grad ridicat de necunoaştere a sectorului 6, duceţi-vă şi împuşcaţi-vă. Şi dacă pe lângă toate astea sunteţi femeie, pregătiţi-vă să vă întoarceţi acasă plină de propuneri indecente de la toţi şoferii de taxiuri şi de papucuri/camionete/basculante.

Am învăţat cu această ocazie că în zona Militari se întâlnesc toate Văile şi Aleile. Dacă sunteţi vreodată în căutarea unei străzi de genul Valea Pârâiaşelor sau Aleea Câmpul Barajului cu Panseluţe, e! sigur o găsiţi în Militari!

Partea haioasă din toată povestea asta e că am făcut la poze maşinuţei mele cât nu a beneficiat ea în ultimii doi ani! Apare în peste jumătate din poze J.







Azi dimineaţă am fost fată deşteaptă şi am purces la drum de la ora 5 dimineaţa. Într-o oră făcusem 120 de poze, acoperisem aproape toată zona sectorului 3. Răcoare, linişte, nu tu trafic, nu tu poliţie. Am trecut pe roşu oriunde se putea, mi se părea stupid să aştept la un semafor unde numai eu şi culoarea roşie mai aveam activitate. Am descoperit cu ocazia asta că în cartierul Colentina şi femeile - chiar pietoni - fac propuneri interesante şi cer să li se facă poze. Astfel, am centralizat cereri de poze de la:

* şoferul Daciei Papuc de la intersecţia Dr. Sării cu 13 Septembrie

* şoferul + colegul autoutilitarei Fiat de la semaforul Valea Oltului cu Timişoara

* şoferul de taxi de la intersecţia Tunari cu Ştefan cel Mare

* cei doi băieţi postaţi pe trotuar în faţa magazinului Turbo Shop de pe Ştefan cel Mare

* doamna durdulie + colega ei care se urcau în tramvaiul 21 vis-a-vis de Carrefour în Colentina

etc...etc....etc....

În plus de asta, niciodată nu plecaţi în căutarea unor străzi dacă nu aveţi ghidul străzilor în torpedou, sau un laptop cu conexiune la Internet cu voi. Veţi avea neplăcuta surpriză de a căuta disperaţi o plăcuţă cu numele străzii până simţiţi că ameţiţi. Şi asta, evident, în buna noastră tradiţie, cu precădere în cazul marilor bulevarde, că străzile mici slavă Domnului au plăcuţe. Am traversat ditai şoseaua, care nu se mai termina, cu ochii beliţi pe garduri doar-doar oi vedea numele ei, am ajuns în capăt şi m-am întors, nimic! Ştiam unde duce şi de unde vine, dar să mor dacă m-a interesat vreodată cum îi zice. Acum ştiu că era Mărgeanului.

Şi încă ceva: a remarcat oare cineva cât de frumos au făcut oamenii ăştia de la Primăria sectorului 4 (sau 5) calea Rahovei? Am rămas extrem de plăcut surprinsă... parcă nu eram în Bucureşti, sau parcă nu era aceeaşi Rahovă pe care o cunoşteam eu din alte dăţi.

Niciun comentariu: