03 mai 2006

Post nou, obiceiuri noi

Mi-am început luna foarte bine. De unde nu-mi vedeam capul de treabă acum o săptămână, curgeau apele pe mine şi alergam de colo colo să le fac pe toate, s-a instalat de un timp încoace un fel de linişte periculoasă care trage a somn. La servici mă refer. Am acceptat promovarea, mi-am căutat înlocuitoare, am învăţat-o ce trebe ca să preia postul, şi acum mă aflu între două joburi. Primul, pe care tocmai l-am părăsit, şi al doilea, pe care nu l-am preluat încă. Am program de gravide. Mi-l fac singură. Mă trezesc la opt sau la nouă, mă mocăi până mă îmbrac, ajung la servici la 10 (!!), stau până la prânz, iar după amiaza mi-o acord de la mine putere liberă.
Problema e că nu prea am ce face. Dacă aş avea bani mi-aş plăti diverse chestii restante. Dar nu am bani, aştept salariul. Deci vin acasă, mănânc, mă uit la televizor, butonez pe net, apoi mai dau o tură cu maşina, ca să revin acasă destul de devreme, să o ard pe net până la 2 sau 3 dimineaţa.
Ce viaţă dulce... Nu ştiu cât va mai dura, însă presimt că e liniştea de dinaintea furtunii...

Niciun comentariu: