02 iulie 2006

Nou si notabil

Ia să vedem ce s-a mai întâmplat interesant de când nu am mai văzut un calculator la faţă :)
Mă aflu într-un IC în buricul Clujului, pe care l-am găsit relativ uşor (m-a dus taximetristul cam la ţanc), atmosfera este destul de adormită, pentru că este duminică şi nu e încă ora prâzului. As I speek au intrat două doamne... marfă Un tip din colţul camerei joacă şah pe net ! , iar cel din spatele mele stă pe mirc ( ummm... nu credeam că se mai foloseşte...)

Am venit aici să dau un mail scurt în interes de serviciu, am făcut-o, acum mă aşteaptă o jumătate de zi de bănănăit prin Cluj. Foarte frumos oraşul, onor celor din zonă, mai vin pe la voi, da' parcă mai mult mi-a plăcut Oradea. Nuş'ce are, da' e mai aproape de sufletul meu. Ieri eram acolo, azi sunt în Cluj ... mâine... nu se ştie

De notat în week-end-ul ăsta:

la Oradea: am ţinut camera 1 din spectacolul Romtelecom, am făcut ce m-a tăiat capul, a fost bine şi nu prea. Am întrebat după aia cum m-am descurcat. Verdictul: sunt prea agitată. M-am calmat.

Hotelul: Continental. 4 stele. Într-un cuvânt: bestial. Servicii: saună, masaj, sală de gimnastică, recepţioneri şi personal impecabil.
Clubul de noapte al hotelului: varianta 1 (după recepţioneră): "îi plin de clienţi". Varianta 2: constatată: gol, preţuri de 26,00 lei pentru o bere, alcool serios de la 40,00 lei în sus. Un pic de mişto, după care somn.

Incidente: soare dogoritor cât timp s-a montat echipamentul pentru concert (ca să fie prăjeala prăjeală), cu o jumătate de oră înainte de concert ploaie. S-a calmat până la personajul principal.

la Cluj. am stat tot la camera 1 până a plecat Sully, după care m-am repezit la camera lui. Foarte frumos. Am primit câteva umflări cu pompa după concert. M-am simţit bestial.
Mai facem. Cică m-am descurcat mai bine ca la Cluj. Am tăiat din agitaţie

Hotelul: horror. 2 stele. Hotel Napoca. Aviz celor cărora li se recomandă vreodată hotelul ăsta: fugiiiiiiiiţi!!!!!! Câteva motive:
- în holul hotelului 2 nunţi! (plus muzica de rigoare, răsunând până la gară)
- nerenovat, nemodificat, nemodernizat, ne-nimic de pe vremea comunismului.
- miros specific, de cantină + clor + vechi + lemn de bibliotecă + tofelu'
- recepţioneră acră, cu stil de matroană, care ne-a somat să facem chestii, în loc să ne roage. Zâmbet absent în întregime. Maniere zero. Servicii ioc.
- mochetă verde crud pe jos, urme de jeg în chiuvetă, urme de bocanci pe interiorul uşii de la baie, oglinzi din acelea în ape, în care din orice poziţie ai sta faţa ta pare ca dintr-o pictură suprarealistă, deformată pe toate direcţiile. Bizar.
- clubul de noapte: fete "avide" de clienţi, foarte "deschise" , dint-o etnie uşor colorată, cu voce groasă şi maniere de curve. Am încercat să cooptăm mai mulţi clienţi ca să facem caterincă, dar până să ne hotărâm să mergem, au închis!!!

Incidente: senin şi ok cât timp s-a montat scena + echipamentul. Ploaie cu jumătate de oră înainte de concert, şi până aproape după concert .

Lăudabil: clujenii nu au mişcat din faţa scenei, au scos frumos umbrelele şi au ţinut isonul cântăreţilor până la final, au cerut două bisuri. Per ansamblu: foarte civilizaţi şi cu antren. Mai venim .

Cam atât.
De mâine, servici.

Niciun comentariu: