01 martie 2006

Sunt SMS addicted

Cam ăsta cred că e diagnosticul. Am semesită galopantă, în fază incipientă.
Aseară am adormit în faţa televizorului aşteptând răspuns la sms-urile trimise. Butonam, după care puneam capul jos, în aşteptarea pliculeţului, dormeam 5 minute, mă trezeam brusc. Deja de la o vreme răspundeam mecanic. Mă întreb ce am scris începând de pe la 1 dimineaţa...
Şi toate astea deşi ar fi fost mai simplu să vorbim.
Dar unde mai e farmecul?
Am dezvoltat abilităţi nebănuite în scrierea sms-urilor. Am colegi care vin la mine cu telefonul (nu vorbesc de şeful meu, care e primul pe listă) şi mă roagă să le tastez rapid un sms, că ei nu au timp. Scriu sms-uri în timp ce sunt la volan, fără jenă, nici nu mă mai uit la ecran. Ieri, pe zăpada şi haosul din Bucureşti, conduceam într-a treia, cu 50 la oră, balotam prin nămeţi şi scriam sms-uri. De la o vreme a devenit o îndeletnicire paşnică, şi binevenită, din moment ce am stat pe loc 40 de minute la coadă la Gară.
Per ansamblu, factura mea de Orange a crescut cu 75% din cauza sms-urilor.
Mă gândesc să schimb abonamentul, să-mi iau unul cu multe sms-uri incluse.

Niciun comentariu: