03 martie 2006

Molima bubonică

Am uitat să povestesc ce mi s-a întâmplat după seminar!
Ah! Cum de mi-a scăpat?
Week-end-ul trecut am plecat cu toţii la o sesiune de team building la Poiana Braşov. Pe lângă tradiţionalele îmbuibări cu orice-fel-de-băutură-îţi-pofteşte-inima şi felul-ăsta-de-mâncare-pe-care-la-bucureşti-nu-ţi-l-permiţi-că-costă, bowling, discotecă, ski şi iar ski, amintiri de neuitat şi poze cu kilul, ne-am ales cu toţii cu o dermatită de contact care ne-a adus pe toţi la disperare.
Am zis prima dată că e vorba de unul sau doi, ce coincidenţă!
Ne-am pus pe glume de genul "bă, tu cu cine ai dormit?" sau "ce-aţi făcut voi doi de aveţi aceleaşi bube?" etc.
După care s-a întors roata. Ne-am prins că aceleaşi simptome începeau să apară la trei, patru, cinci... nouă, zece colegi.... Uoaaaauuuwwwww!!!
Where is this gonna stop?
Eram într-o vervă teribilă alaltăieri când îi povesteam lui Arri prin ce treceam, aşa că am să las MSNu' să vorbească pentru mine.

e plin de bube :)
ca noi toti de altfel
facem tot felul de presupuneri acum printre noi
e un nou fel de sport
care de unde a luat
sau de fapt de unde am luat toti
ca de sex neautorizat nu mai poate fi vorba
initial era clar ca eu cu cristi avuseseram o idila
dar dupa ce ne-a apucat pe toti buboniada s-au calmat spiritele
dam vina pe cearsafuri, pe mancare, pe bautura, pe costumele de paintball
fiecare cu ideile lui
cert este ca fiecare acum se compara cu celalalt
"mie mi-au aparut uite aici"
lol
"aaa, si mie"
"mie mi-au aparut ieri"
"aaa, mie de alaltaieri"
"eu m-am dat cu fond de ten si ma mananca"
"eu am fost la solar sa-mi treaca"
hahahahaha
chestii
socoteli
iar eu umblu cu buza sparta cum eram si vineri
zici ca sut batuta
astia ca sunt niste raiosi infectiosi
o gasca de bubosi
:)
suntem firma bubroma s.a.
bubfour
orhideea
bubodeea
avem bube de permanetna
nu mai vin pe acolo
sa nu vii!
bubosii
ca se ia!
yuk!

Sunt deja 8 zile de când ne-am întors de la munte şi suntem în continuare suferinzi. Ne drogăm în grup cu Claritine şi alte unguente pe bază de extract de balegă de cămilă şi mai ştiu eu ce.
Am depăşit faza în care în loc să ne salutăm ne holbam unul la altul şi întrebam "ţi-au mai apărut?" şi suntem în stadiul de "pe tine te mai mănâncă?" sau "mie aproape mi-au trecut, ţie?".
Boboniada a creat între noi un soi de complicitate vinovată şi a născut noi şi noi prietenii. Probabil că dacă ne-am fi întors de la seminar doar cu amintirea învăţămintelor plasate savant de formatorii noştri ar fi fost prea puţin. Ce team building, ce animarea echipei? O dermatită de contact, plasată eficient printre membrii echipei, şi coeziunea e gata! Ne iubim mai mult ca ieri şi mai puţin ca mâine. Suntem colegi de suferinţă în adevăratul sens al cuvântului.

Niciun comentariu: