10 martie 2006

O chestie ciudată

Mă gândesc că e o chestie ciudată telepatia asta, dacă există într-adevăr. Nu ţin neapărat să aflu cum se produce şi în ce momente ale zilei îi place ei îndeosebi să funcţioneze, doar aşa simţeam nevoia să mă minunez de cât de ciudată e.
Paleta e largă. Te gândeşti la cineva, şi hop! te sună. Vrei să suni pe cineva şi în momentul ală primeşti sms de la acel sau acea cineva. Mergi pe stradă şi îţi aduci aminte de un coleg din generală pe care nu l-ai mai văzut de 10 ani. În câteva zile cineva îţi povesteşte ceva despre el, dai nas în nas cu el sau te sună. Te pişcă pofta să mănânci ceva dulce, nu-i dai atenţie, peste o jumătate de oră vine la tine cineva care-şi serbează ziua şi îţi oferă o bomboană de ciocolată. Binevenită.
Mă gândesc la el, mă gândesc la el, mă gândesc la el. Mă sună. Partea asta îmi place. Cel mai mult. Mai nasol ar fi dacă m-aş gândi şi nu m-ar suna... Atunci ar fi ghinion. Aşa e telepatie... Pe dracu' ! Aşa îmi place mie să gândesc... Iete că sună... heheheheh . Satisfacţie maximă !!!! Îmi cântă... Mişto de tot.
Iubesc telepatia asta.
Sau cum i-o fi spunând...
Sunt ca pe nori...

Niciun comentariu: