08 februarie 2006

Aş putea spune nu...

Am ceva timp de când lucrez aici. Îmi era bine până mai ieri.
Mi s-a propus să evoluez pe un post cu răspunderi mai mari.
Mi s-a pus întrebarea stupidă: "vrei să evoluezi?"
Am răspuns, contrar principiilor mele de om sănătos, "da".
În 15 zile voi afla în detaliu în ce va consta postul pe care vor să mi-l ofere.
Vreau din tot sufletul să spun nu.
Vreau să rămân acolo unde sunt acum.
Vreau lucrul ăsta cu ardoarea cu care un absolvent de facultate vrea să revină la primii ani de studenţie.
Acum trăiesc fiecare zi ca şi cum ar fi ultima la actualul loc de muncă.
Mă bat fel de fel de gânduri, de revoltă, de acceptare, şi deocamdată nu m-am hotărât în care direcţie este mai bine să mă duc.
Mi s-au dat deja felurite sfaturi. Nici unul care să mă satisfacă.
Aş putea spune nu...

Niciun comentariu: