09 martie 2007

My own gas station!

Sunt fericită! Chiar vis-a-vis de blocul meu se inalta o benzinărie Rompetrol. Tocmai ce i-au pus floiricica şi ştiu şi eu acum ce model va fi :) Sper că va fi cu tot cu magazin Hei!, de care eu sunt dependentă. În sfârşit voi avea şi eu un loc luminat în care să mă duc să cumpăr ceva la ora 3 dimineaţa! Iupiii!!
Nu contest că mai bine ar fi apărut în locul benzinăriei ceva mai frumos, dar mie mi-e practic şi la îndemână. Oricum sunt genul care se zgâieşte luuuung la tot ce se construieşte nou în Bucureşti. După mine, toate-s frumoase. Oţel, sticlă, beton, dungi, cerculeţe, nu contează. Contează doar că se asfaltează, se curăţă, se aranjează frumos spaţii verzi pe lângă toate chestiile noi care apar. Că n-or fi toate un stil, who cares? Mai puţin mi-e ruşine cu clădirile de birouri decât cu casele şi vilele făcute după ureche.
Şi pe DN1.... tiiiiii.... m-aş duce şi m-aş întoarce pe acolo de trei ori pe zi dacă s-ar putea. Sunt printre puţinii fericiţi că e aglomerat pe DN1 de la Otopeni până în Băneasa :D. Mă holbez pe săturate la fiecare colţişor de beton nou răsărit, şi mă bucur cu fiecare zi care trece că o să avem pasaaaaajeeeee, şi pasareeeeleeeeeeee!!! :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Nu esti singura care adora chestiile astea.

Cinderella spunea...

E bine totusi daca acorda importanta spatiilor verzi...Asta imi place mie la Bucuresti : fata multe orase (sau capitale) din vestul salbatic, a ramas verde...Sper ca edilii capitalei sa nu uite ca oamenii au nevoie si de spatii verzi, care in afara de cheltuieli de intretinut, cert, destul de ridicate daca vrei sa arate bine, sunt estetice si dau oxigen.

Anonim spunea...

Plus ca au niste chestii pe care nu le gasesti la orice magazin :D

sneakysid spunea...

cum ar fi??? :)

andrei manea spunea...

Sal'tare
No offene dar am si io cateva intrebari:
1. Fratilor stai in alt Bucuresti decat stau io ?
2. @cinderella afla tu fata draguta ca noi fata de europeni stam foarte prost la capitolul spatii verzi. Doar prin sectorul 3 s-a mai miscat ceva. Nu citesti si tu ziarele ? Nu ai auzit de scandalul monstru pe care i l-au facut ziaristii lu' Videanu cand a spus acelasi lucru ca si tine dupa vizita in Paris ?
3. (si iar zic fara suparare) Dragi copii cand va veti inneca si vedea ca nu puteti respira sa va aduceti aminte cu totii ca va plac betoanele !
Semnat: Andrei... aprope un ecologist extremist !