22 ianuarie 2007

Ali 10

Ali este curioasă, ca orice pisi pisi. Se dă una bucată chiuvetă, una bucată cutie cu biluţe colorate, şi se toarnă din biluţe în chiuvetă. Ali stă pe marginea chiuvetei, fidelă obiceiului ei de a o privi pe stăpână cum se machiază dimineaţa. Cu ochişori curioşi priveşte ritualul meu şi observă cum cad plinc plinc biluţele, una după alta, în chiuvetă, fac nişte ture, ca la roata de ruletă, şi sfârşesc în gaura de scurgere. Ali a mea stă, şi stă, şi stă, cu ochii ţintă la scurgere, cu lăbuţa ridicată gata să atace. După câteva secunde bune în care biluţele şi-au făcut mişcarea de rotire şi au dispărut din raza ei vizuală, Ali este în continuare în poziţia de atac :) O văd cu arcuieşte spatele şi aşteaptă parcă să iasă biluţele din scurgere şi să sară pe ele. Dar biluţele... ioc! :) Rîd cu poftă şi o mângâi pe blăniţa răvăşită, dar ea nu reacţionează. Arcuieşte spatele, după care revine la poziţia de atac. "Pisi prostuţă!" o alint, dar pisi pisi nu vrea alintătura mea. Ea vrea biluţele :) M-aş mai juca cu ea, doar ca să o întărât, dar mi-e milă de biluţele mele, că nu sunt făcute ca să se joace Ali cu ele. Închid cutia, definitivez şedinţa de machiaj şi plec. Ali rămâne înţepenită pe marginea chiuvetei :) Pa Ali!!!

Niciun comentariu: