01 ianuarie 2007

2007

Mi-ar plăcea să cred că 2007 va fi mai bun decât 2006. Judecând după cele întâmplate anul trecut, orice an ar putea fi mai bun decât 2006. Îmi pare rău să o spun, dar a fost unul dintre cei mai grei ani ai mei. Şi se pare că ceasurile rele nu s-au terminat încă. Lăsând însă la o parte deciziile greşite, timpul pierdut, lipsa de hotărâre şi starea de inutilitate care m-au cam marcat în 2006, am reuşit să bifez câteva momente de neuitat care au făcut ca vara să fie una din cele mai reuşite, totuşi :) Şi, pentru că a dorit cu tot dinadinsul să nu mă lase cu un gust amar în gură, drăguţul de 2006 mi-a făcut un cadou spre final, mai precis pe 29 decembrie, când mi-a transmis, prin cineva foarte drag, că cel puţin la nivel profesional 2007 va fi anul decisiv. Anul meu decisiv. Aşadar, m-am pregătit. Şi am păşit în 2007 cu mai multă încredere. Şi cu amintirea unor focuri de artificii foarte reuşite în Piaţa Revoluţiei. Şi cu gustul dulce al telefonului primit cu un sfert de oră înainte de miezul nopţii. Telefonul cu T mare. Păi, ce să zic? Sunt o varză :) şi-mi propun să defilez ca atare în continuare anul ăsta. Ali e de acord cu mine, dă ture laptopului şi ciuleşte urechile la clipoceala tastaturii :) Şi pentru ea va fi un an maaare. O voi duce să-i tai unghiile, şi la doctor să verificăm de ce avem burta de 3 ori mai mare ca restul corpului, eventual să facem şi o injecţie ceva.
O chestie foarte tristă, pe care nu mă aşteptam să o consemnez aici, este că pe 1 ianuarie, eu mă uit pe EuroSport (care are de altfel nişte retrospective Watts Zap foarte foarte tari). Şi asta pentru că nici unul din posturile româneşti nu au fost în stare azi noapte să vină cu ceva interesant pentru mine. M-am oripilat de calitatea execrabilă a revelioanelor de pe Antena 1 şi ProTV. Nu ştiu dacă au avut manele toată noaptea, cert este că atunci când comutam eu numai asta era. TVR1 o transmisiune live neinspirată din Piaţa Universităţii, Prima sub orice critică, nu mai vorbesc de B1 sau Naţional TV. Zero. Realitatea - no comment (măcar ei au mai dat o ştire din când în când). Mi-am încheiat noaptea de revelion urmărind Scarie Movie 3 şi ronţăind la tofelu' de chestii pe care le aveam pe masă. Am strâns, după ce au plecat invitaţii mei, ciocolată şi crănţănele (nu mai vorbesc de băutură) pentru încă o lună! Şi pentru că vreau să mă las de fumat, lucrurile nu se prezintă prea roz. E posibil să dau peste cap cântarul foarte curând.

2 comentarii:

Anonim spunea...

E greu cu bilanturile astea. Eu per total am avut un an bun desi agitat dar am sfarsit tot la televizor de revelion din motive obiective. Pe toate canalele numai programe tampite. Pe ProTV cred ca intr-adevar a fost organizata treaba in intregime de manelisti care au facut si scenete cu personaje istorice. Cum ei nu prea fusesera pe la scoala sceneta era bine-inteles varza.
Watts rulz, sunt super tari!!

La multi ani si sa ai un an muuuult mai bun!

Anonim spunea...

well 2006 a fost ok.. mai greu decat 2005..
2007 deja a inceput aiurea. Luna ianurie fiind plina de mariri de preturi/chirie etc.
Sa speram ca ne revenim dupa ianuarie.