09 august 2006

One other thing

One other thing... I never seem to get the number of spaghetti sticks right....

Adică de fiecare dată când fac spaghete, oricât m-aş strădui, ba-s prea puţine, ba-s prea multe. Cum o cutie întreagă nu pot pune, şi cum număratul bucată cu bucată nu cred că e o soluţie, îmi rămâne doar aproximatul din ochi. De fiecare dată îmi propun să pun puţine, că se umflă şi după aia mă îndop prea tare. Dar parcimonia de-acasă nu se potriveşte cu cea din târg. Pun o cantitate X, ajung la concluzia că sunt trei beţe, şi mai adaug, că de! să nu rămân nemâncată! Ca să fie treaba treabă, folosesc şi o oală mai mică, să nu mă ia valul.

La ce se ajunge?

De cele mai multe ori la o oală subdimensionată plină ochi cu spaghete umflate, fără apă, echivalentul a cel puţin două porţii jumate, şi, la jumătate de oră după aia, la un stomac plin şi un creier deprimat că iar se îngraşă.

Un comentariu:

sisiphe spunea...

pentru aceasta s-au inventat (pentru tipicari, desigur, nu stiu daca se gasesc si in romania) niste masuri speciale in forma de cerculete de diferite marimi prin care streci manunchiul de spaghete si realizezi cam cat cantareste manunchiul respectiv (sunt trecute acolo cantitatile).
cred ca 100 g de spaghete nefierte sunt suficiente pt o persoana. :P
acum nu-ti imagina ca eu mi-am cumparat asa ceva, deci tot la ochi le pun
atata doar sa tii cont: sa le fierbi in cat mai multa apa posibil (1 litru la 100g cred ca e cam putin...) :)