01 august 2006

Mâinile în aer cine a învăţat la zoologie

Cu ce s-a ajuns pe blogul meu?
Foarte, foarte simplu:

  • "câţi ochi are o muscă?"
  • "barbie în haine de iarnă", şi, evident
  • "poze sub fuste".

Deşi încerc din răsputeri să-mi aduc aminte în ce moment al existenţei mele virtuale am dat indicaţii cu privire la uitatul pe sub fuste, mă trece un sentiment de frustrare. Nu mai ţin minte!
Dacă pentru ochii de muscă pot înţelege (deh, perioadă de examene, bacuri şi alte minuni), la poze sub fuste mă depăşeşte. Pot doar să recomand celor care au astfel de nelămuriri să-şi cumpere cu o sumă modică un aparat foto şi să le facă chiar ei! Eu nu mă ocup cu aşa ceva.
Cât despre Barbie în haine de iarnă, am vaga senzaţie că provin din vremea în care însemnările mele de pe blog se făceau fără diacritice, şi "bărbie" putea fi uşor confundat cu "Barbie". Sau invers :)

Nuuuu! Ştiu şi de unde vine! E din însemnarea despre amintiri. Ah! Barbie! Bărbie! Ce chestie :)

6 comentarii:

Anonim spunea...

sound familiar:D.just kidding.

Anonim spunea...

si cum faci asta? sa vezi ce cautari i-au adus pe uameni. io am reusit doar dupa un "curiosity killed geo" dar asta e tot

theTudor spunea...

dammit, last weekend i missed announcement by 15 minutes or so.

like, save me a spot in the car maybe if thers a next one?
[i could bring my own music;P]

nihasa spunea...

cred ca poze sub fuste de fapt nu era o intrebare cat mai degraba o indicatie .. :))

sneakysid spunea...

Pentru The Tudor: any time, numa' să citeşti blogul din când în când. Dau de ştire când mă mai aventurez spre mare :)
Pentru Geo: www.statcounter.com

Anonim spunea...

in generala .. daca venea vreo fata cu fusta peste genunchi.. ne aruncam in fata ei si faceam flotari ... bineinteles cu capu in sus :D