16 august 2006

Diverse din trafic

Protestez!!!
Şi încă cum!!!
Ghiciţi ce se petrece pe bulevardul Ana Ipătescu (fost), actualmente Lascăr Catargiu! Hai, just a wild guess!
SE SAPĂĂĂĂĂ!!!!!
SE LUCREAZĂĂĂĂ!!!!
SE ADÂNCESC ŞANŢURILE PATRIEI!!!!!!!

Adicătelea se merge doar pe două benzi din trei, din direcţia Piaţa Romană spre Victoriei, pentru că pe banda 1 a apărut un ditamai şanţul, la care lucrează cu balele curgând toată armata de lucrători care nu au fost detaşaţi de Lena pe DN1.
Întrebare scurtă: în urmă cu o lună ce arteră bucureşteană a fost reasfaltată, marcată şi împopoţonată cu plopi şi floricici?
TREBUIAAAAA SĂ MĂ AŞTEEEEEEEPTTT!!!!!

Şi ca un pic peseu la această însemnare, făcută cu căldura din capitală încă scurgându-se printre degete, în timp ce mă calmez la un birou cu A/C, am văzut ieri două chestii foarte drăguţe. Pe Dinicu Golescu, în aglomeraţie, maşinile se deplasau bară la bară. În dreptul Gării de Nord e o trecere de pietoni, cre'că o ştie toată lumea. Din spatele unei maşini pe care o aveam undeva prin dreapta mea, am văzut iţindu-se două urechi clăpăuge de câine comunitar. Foaaaaarte simpatic :) Era o roşcoveaţă mică şi creaţă, cu ochii mari speriaţi, care încerca să ajungă pe partea celalaltă (adică la Gară, haha!!!). Tipul se încăpăţâna să aştepte trecerea maşinilor pe trecere. Nu vroia să traverseze decât pe acolo. La un moment dat s-a făcut un culoar de trecere printre maşini, dar asta presupunea să ocolească un picuţ şi să se angajeze în traversare ... neregulamentar! Ei bine, da! Nu a traversat! A aşteptat, ţopăind uşor nerăbdător de pe o lăbuţă pe alta, până când dungile zebrei au ieşit la lumină, moment în care a zbughit-o glonţ până pe mijlocul arterei, apoi, pentru că era pe trecere (!!!), maşinile de pe contranses au oprit şi l-au lăsat să treacă! Foaaaarte drăguţ. M-am surprins zâmbind cald. Tipul era foarte haios. Apoi, la câţiva metri mai încolo, ajunsă la semafor, ochii mi-au zburat spre staţia de autobuz din dreapta mea. În staţie era un domn cu o fetiţă în braţe, la vreo 5 ani. Fetiţa ţinea strâns la piep un pluş măricel, destul de bleg (o combinaţie de Garfield cu Pluto, din ce am văzut eu :)) şi îl scărpina agale între urechi... :) Mişcarea mi-a atras atenţia, crezând că puştoaica se scarpină pe sine. Ntz! M-am înşelat :) Îşi scărpina odrasla din braţe :))) Am zâmbit preţ de câteva minute bune, apoi am revenit la înjurăturile de mamă regulamentare practicate în trafic :)

Un comentariu:

sneakysid spunea...

... a saptea oara de la Revolutie incoace? Sau anul asta? :))