23 decembrie 2005

Felicitări virtuale

Imi plac la nebunie felicitarile virtuale!
Imi plac la nebunie!
Vreau sa fac un club!
Vreau sa racolez adepti! Sa iesim cu totii in strada sa scandam si sa sustinem acest curent ! Vreau sa-mi tatuez pe fund o felicitare virtuala! Da da da, de trei ori da!
Le detest. Ii urasc pe cei care mi le trimit. Ii urasc in primul rand pentru ca au timpul sa trimita asa ceva, si in al doilea rand pentru ca nu-mi plac. De ce nu-mi plac felicitarile virtuale? Pai:
- pentru ca nu le-am cerut niciodata
- pentru ca eu nu trimit la randul meu niciodata
- pentru ca au ursuleti si inimioare si trandafiri cu roua
Cine mi le trimite? Probabil niste oameni care sufera de un sindrom periculos care se manifesta prin tendinta obsesiv compulsiva de a scrie aberatii si de a trimite iepurasi dansatori. Eu nu vreau nici iepurasi nici ursuleti, nici floricele.
Am identificat trei categorii de oameni care trimit felicitari virtuale:
- colegii de servici: care mai de care sa se intreaca sa-ti trimita panselute si maxime din cele mai profunde. Ma enerveaza pentru simplul motiv ca declanseaza o intrecere tacuta "cine trimite cea mai frumoasa felicitare virtuala si la cine". Ma enerveaza pentru ca incep sa trimita astfel de felicitari de prin 18 - 19 decembrie, cand majoritatea isi rup curu' muncind pentru sfarsitul de an si ei te anunta candid ca pleaca in concediu in Tenerife si s-au gandit sa-ti trimita niste ghiocei stropiti cu caldura sufleteasca. Delete. Next. Ma enerveaza pentru ca primesc de la unii cu care nici nu ma salut pe culoar. Nici nu stiu cine sunt. Oare ei or sti cine sunt eu? Nu conteaza. Au trimis o felicitare virtuala.
- fostii colegi de servici: astia sunt si mai tari: iti trimit felicitarea doar doar oi observa c-tia scriu de la o adresa gen gigi@celmaitarelocdemuncadecandamplecatdinfirmavoastradecacat.ro, ca sa fie clar, da? Si iti insereaza si niste lacrimi + trandafirii cu roua de rigoare, ca sa vezi tu cand e el de sensibil. Gigi who?.
- prieteni de toate soiurile, aceiasi care in timpul anului sufera de celalalt sindrom (care cred ca este pe cale sa se dovedeasca clinic ca este transmisibil), acela al mailurilor cu "da mai departe, o sa ai noroc in viata si in dragoste, daca nu o sa ti se ofileasca". Mai au putin si o sa scrie in mail ca daca nu dai felicitarea mai departe o sa ai un an plin de ghinioane. Delete. Next.

Pentru cei care nu mi-au trimis inca o felicitare virtuala, va rog, abtineti-va. Pentru cei care au facut-o deja, asta e, sa fie cum vreti voi, iar pentru cei care nu ar fi avut de gand sa faca asa ceva, iata ce vreau eu si va doresc si voua in 2006:
sa ninga frumos la munte, sa ne batem cu bulgari de zapada si sa mergem la schi, sa facem o baie in mare, sa fim sanatosi si sa avem salarii ca in UE.

Un comentariu:

Anonim spunea...

bolnava esti tu... obsesiv compulsiva :))