13 aprilie 2006

Badigarzii lui Adi M.

S-a întrebat cineva vreodată cum arată badigarzii lui Adi Minune?
Ştiu, ştiu, puţini oameni dorm din cauza asta. Ei bine, am aflat eu. Şi mă bucur tare că misterul a fost elucidat. Aşa pot împărtăşi unui număr cât mai mare de conaţionali şi mă pot bucura că am scapat din grele cazne o mare parte a populaţiei.
Dar să o luăm metodic. Câţi badigarzi are Adi M.? Evident, 4. De ce 4? Unul pentru fiecare punct cardinal, presupun. Sau unul pentru fiecare parte anatomică importantă a lui Adi M.: celularul, ghiulul, catarama de la curea şi ciocatele.
Ce înălţime au ei? Sunt cu cate un cap, maxim doua mai înalţi ca minunea.
Ce culoare au ei? Ha ha ha! Ce glumă bună!
Sunt de-a dreptul hidoşi, lăsând la o parte ridicolul de a fi nişte butoiaşe tuciurii cu lanţ de haur şi celular. Doi dintre ei sunt extrem de negri, nu ştiu dacă e o rasă de ţigani mai aparte, cu pedigree notabil, iar ceilalţi doi sunt de un negru pal, mai spălat, probabil au printre strămoşi şi nişte arieni care au păcătuit cu una din bunicile lor.
Sper să nu-i revăd prea curând, mi-au făcut o poftă bizară să emigrez.

Niciun comentariu: